Kundesenter


 

Kjøp

 

Ved bestilling i vår nettbutikk mottar du en automatisk ordrebekreftelse på e-post sammen med et angrerettskjema straks du har sendt en bestilling.

 

 

Leveringsinformasjon

 

Så snart vi begynner pakking av bestillingen din, vil vi sende deg en e-mail med leveringsinformasjon og sporingsnummer som du kan følge. Du kan også spore dine kjøp under Ordrehistorikk på lanullva.no/kundesenter. 

Når varen har kommet til ditt utleveringssted, vil du motta en SMS og hentelapp fra posten. 

 

Kjøpsbetingelser

 

Alle priser er inkl. mva. Du mottar en automatisk ordrebekreftelse på e-post sammen med et angrerettskjema straks du har sendt en bestilling.

Vi kontakter deg dersom noe blir forsinket eller er uklart i bestillingen din.

 

 

Angrefrist og retur

 

Retur og bytterett i henhold til angrefristloven. Du har 14 dagers full returrett på ubrukte varer i original emballasje og fri retur.

 

Du finner returskjema på Mine Sider - Retur.

 

Betalingen refunderes når vi har mottatt varen sammen med returlappen som kom med varen du bestilte.
 

Returporto av innsendt vare refunderes ikke.

 

 

Bytte & Retur

 

Du finner returskjema på Mine Sider - Retur.

 

Vi krediterer hele beløpet etter returen er mottatt.

Ved eventuelt bytte får du hele beløpet refundert før betalingsfrist på ny faktura. Du slipper altså å måtte betale dobbelt opp! 

 

- Har du valgt å betale med faktura så betaler du den opprinnelige fakturaen for varen.

Vi krediterer beløpet når vi har mottatt returen din. 

 

- Har du byttet til ny vare så skal du likevel betale den opprinnelige fakturaen.

Vi krediterer beløpet og sender ny faktura med 14 dagers betalingsfrist. 

 

- Har du betalt med Visa/MasterCard krediterer vi beløpet til det aktuelle betalingskortet når returen er mottat.

Ved bytting til ny vare sendes en ny faktura.  

 

Ved øvrige spørsmål knyttet til din faktura/betalinger - kontakt Klarna på tlf 21 01 89 91.

 
Returporto av innsendt vare refunderes ikke.

 

 

Reklamasjon

 

Det kan dessverre oppstå at du mottar varer som er skadet i transport eller at du finner andre feil. Hvis det skulle være tilfelle, ta kontakt med oss umiddelbart. Vi avtaler da utsending av ny vare og retur av den gamle.

 

 

 

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.