✓ Hjemme levering     ✓ Gratis frakt     ✓30 Dager åpent kjøp

Bytte og retur

Hos LANULLVA har du 30 dagers åpent kjøp. For varer kjøpt i november eller desember, er denne fristen utvidet til ut januar påfølgende år. Fyll ut og legg ved skjemaet som fulgte med i pakken.

For at returen skal godkjennes i sin helhet, må produktet være i ubrukt tilstand med alle merkelapper intakt. Vennligst ikke fest tape eller skriv rett på originalemballasjen. Har du valgt faktura og trenger forlenget betalingsfrist, kan du logge inn på din konto hos Klarna og utsette. Vi anbefaler å laste ned klarna sin app for best oversikt. 

Du kan også bytte ditt produkt i LANULLVA butikker mot fremvisning av kvittering/ Ordrebekreftelse.
- Ingen refusjon av penger i butikk.
- Outlet varer som er kjøpt i nettbutikken kan ikke byttes i butikk. For bytte eller refundering, benytt vedlagt returskjema i pakken.

- Ordinærvarer kjøpt i nettbutikk eller butikk kan byttes i alle LANULLVA butikker.

Varer som skal returneres:
Innbetalt beløp refunderes samme kort/konto som ble benyttet ved betaling. Har du valgt faktura krediteres denne og klarna tar seg av oppfølging.

Vil du bytte til dyrere eller rimeligere varer, må du legge inn ny ordre, da vi ikke kan belaste deg for annet enn opprinnelig ordresum. Det er dessverre ikke mulig å sende en vare i retur og motta en annen størrelse automatisk. 

Når vi mottar returpakken blir kjøpsbeløpet tilbakebetalt/kreditert fra opprinnelig faktura. Du bestemmer selv om du vil vente på tilbakebetalingen før du legger inn en ny bestilling. 

Vi tilbyr alle kunder 30 dagers åpent kjøp, men fordrer at varen er som ny og at alle lapper fortsatt er på produktene. 

 

Priser ved retur 

Alle pakker fra LANULLVA inneholder en ferdig utfylt returlapp som kan klistres på pakken ved retur eller bytte. 

 

BYTTE

 

FYLL UT RETURSKJEMA SOM FØLGER MED PAKKEN OG VEDLAGT SOM FØLGESEDDEL: Vi må ha ordrenummer eller byttelapp/ kvittering.

Ønsker du å bytte til annen vare, må du legge inn ny bestilling på vår nettbutikk.

1. Det du skal returnere legges i sikker forpakning, bruk gjerne Lanullva posen som du mottok fra oss.

2. Klistre returetiketten godt synlig på posen. Returetiketten ligger vedlagt i pakken din. Dersom du ønsker å velge annen forsendelsesmetode enn vår returetikett, er det selvsagt helt opp til deg.

3. Lever den til nærmeste Postkontor.

 

RETUR

 

FYLL UT RETURSKJEMA SOM FØLGER MED PAKKEN OG VEDLAGT SOM FØLGESEDDEL: Vi må ha ordrenummer eller byttelapp/ kvittering.

1. Det du skal returnere legges i sikker forpakning, bruk gjerne Lanullva posen som du mottok fra oss.

2. Klistre returetiketten godt synlig på posen. Returetiketten ligger vedlagt i pakken din. Dersom du ønsker å velge annen forsendelsesmetode enn vår returetikett, er det selvsagt helt opp til deg.

3. Lever den til nærmeste Postkontor.  

4. Vi legger alltid ved en returetikett i sendingen, laste ned en portokode på posten.no/retur. Skriver portokoden på returetiketten som limes på sendingen. Deretter lever sendingen inn på nærmeste Post i Butikk eller Postkontor.

NÅR VI HAR BEHANDLET RETUR / DELVIS RETUR ELLER BYTTE: 

 

1. Retur av hele ordren: klarna tar kontakt for tilbakebetaling. 

2. Retur av deler av ordren eller bytte: faktura oppdateres til riktig beløp eller klarna tar kontakt for tilbakebetaling. 

Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen(e) slettes fra fakturaen og du vil få beskjed om oppdatert faktura. Har du betalt fakturaen vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 10-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til klarna om refundering.

Dersom du har betalt med kort føres pengene direkte tilbake til samme kort som ble brukt ved kjøp.

Vi anbefaler at du logger deg inn på klarna.no for å få oversikt over dine utestående beløp samt betalingsinformasjon.

 

NÅR FÅR JEG TILBAKEBETALINGEN FOR MIN RETUR?

Ved retur tilbakebetales pengene i løpet av 10-14 virkedager. Det er fordi det er klarna som står for denne refunderingen, og de får beskjed fra oss så snart returen er behandlet. Deretter har de en behandlingstid på 10-14 virkedager. Dersom du har betalt med kort føres pengene direkte tilbake til samme kort, ved betaling med faktura vil Klarna kontakte deg for kontonummer. Eller registrer selv her: https://www.klarna.com/no/tilbakebetaling/



FÅR JEG EN NY FAKTURA PÅ NYTT BELØPET? OM JEG GJØR EN RETUR AV DELER AV ORDREN MIN?

Oppdatert faktura finner du til enhver tid på klarna.no. Logg deg inn med e-posten din her: https://my.klarna.com/no/nb/login

Ved kjøp med faktura trenger du ikke å betale for varene du har returnert. Du kan logge inn på klarna.no og registrere at du har sendt hele eller deler av bestillingen i retur, så fryses fakturaen din til returen er registrert hos oss. Her kan du også utsette forfallsdatoen ved behov.

Link til min side: https://my.klarna.com/no/nb/login

 

Spørsmål?

Kontakt kundeservice

Tlf: 71295800

Epost: kundeservice@lanullva.no